[swe] Eyrarland Rekryterar!

For the sole purpose of guilds recruiting members.

Frexima
 
Posts: 4
Joined: 29 Sep 2014, 08:55

[swe] Eyrarland Rekryterar!

Post by Frexima » 13 Oct 2014, 07:21

:beer:

Tjenare kära vänner! Jag talar till er som General över Eyrarland.
Vi är ett gott gäng på ungefär 10-15 personer som just nu letar efter mer folk att fylla våra ranker!

Varför välja oss?
Simpelt svar! Du gör vad du känner för att göra! Vill du bli blacksmith och inte farmer? Kör hårt! Våra kära ledare hjälper till även dom och styr och ställer inte bara från något rum någonstans!
Ta mig tillexempel! Jag odlar morötter som General! :Bravo:
Vill du inte hjälpa till med att farma herbs? Skit i det då, Gör det du känner för. Men håll i åtanke att som du behandlar folk blir du behandlad själv och vi i Eyrarland försöker att hjälpa till så gott vi kan!

Vi har endast Fem simpla krav för att gå med oss!
1. Mogenhet, Vi vill inte ha med några trolls som inte gör någonting och bara flummar runt o beter sig dumt åt. (Som du behandlar folk blir du behandlad själv)
2. När vi är i krig är det TOTAL teamspeak diciplin som gäller. Återgår till senaste regeln.
3. Sitt på Teamspeak när du spelar. Du behöver inte prata, Bara sitt i kanalen så att vi kan verifiera att du är med oss om vi ser någon springa runt i lägret.
4. Lyssna på ledarna. Även om vi inte ger ut speciellt många ordrar så kan det komma någon ibland. Vi tvingar ingen att göra någonting, Men ha gärna respekt för oss som styr och ställer. Återgår till första regeln igen.
5. Du ska kunna tala och förstå svenska. Du får gärna komma från Norge eller liknande, Men svenska är ett krav då vi talar svenska i Teamspeak.

Nu tänker du säkert "Detta låter ju super! hur söker jag in?"
Antingen kan du lämna ett svar här, Eller så kan du gå in på
http://eyrarland.weebly.com/
och skicka ett mail till mig.
Kollar till båda ställerna regelbundet.

Tack och hej... Leverpastej. :friends:


Frexima
 
Posts: 4
Joined: 29 Sep 2014, 08:55

Re: [swe] Eyrarland Rekryterar!

Post by Frexima » 14 Oct 2014, 10:59

Inte så poppis med svenskar då alltså? :shock:

Return to Guild Recruitment