[DK] Fenrir's Disciple

For the sole purpose of guilds recruiting members.

Torben.erdo
 
Posts: 1
Joined: 16 Apr 2017, 17:46

[DK] Fenrir's Disciple

Post by Torben.erdo » 17 Apr 2017, 17:58

Hey hey. Vi er nogle gutter som søger nogle flere at spille med, i et spil så stort som dette, kræver det lidt at man er flere om tingene. Så vi derfor besluttede vi os, at vi ville samle så mange danskere vi kunne og tilføje dem til en Discord. Om du er til Combat, Trading, Farming osv betyder ikke noget, jo flere desto bedre. Samt behøver du heller ikke at vide en masse om spillet, vi lære det undervejs. Dette er for Life is Feudal: MMO.

https://discord.gg/NnauJVs

Roles er delt ind i Peasant, Townie, Knight, Noble.

Noble
En Vetaran af vores (Kommende) Landsby

Knight
En Person som har fokus på Combat Skills

Townie
En Person som bor i Byen.

Peasant
En person som er joinet vores Discord, men ikke bor ved os.

User avatar
Fushdk
Zealous Believer
 
Posts: 46
Joined: 07 Jan 2017, 17:00

Re: [DK] Fenrir's Disciple

Post by Fushdk » 25 Apr 2017, 05:00

Hej.

Jeg er leder af et mindre EU kongedømme, hvor vi er 3 små guilds der er gået sammen under et styre, vil sige vi er stædig 3 guilds, men jeg har det over ordnet lederskab af dem alle, hvor guildne har deres egne guild leder og deres egne regler.

Vi har så nogen overordnet kongedømme regler som alle guildne overholder.

Hvis det er, kan vi godt snakke sammen om eventuelt at hjælpe hianden, alt efter hvilked type spillere i er?

Vi er mere venlig sindede, og er kun offensive så frem vi har grund til det, vi angriber ingen uden grund.

Vi leder selvføldig efter flere guilds og spiller med samme mind set som os, da jo flere vi er jo stærkere står vi.

Hvis det er, er du/i mere ind velkommen til at hive fat i mig på Discord Fush#1757

Hilsen Fush
I apologize for my spelling as I am dyslexic

We play to have fun, and that is why we play.

Return to Guild Recruitment