éditeur de batiment

Have a suggestion or an idea for Life is Feudal: MMO ? Post it here!
User avatar
Hexterios
 
Posts: 3
Joined: 19 Oct 2014, 09:18

éditeur de batiment

Post by Hexterios » 19 Oct 2014, 10:36

Bonjour je n'ai pas en ma possession le jeu mais je me suis rendu compte en regardant des vidéos que l'apparence des bâtiments était imposé (je n ai rien contre leur apparence) :D . Je pense que pouvoir faire ses propres bâtiments de A à Z serait cool car aucun ne se ressemblerait. Exemple:
-choix de la forme et de la taille (taille limite bien sûr)
-choix de l'apparence des textures extérieurs par exemple la matière de la façade bois pierre etc...

j’avoue que c'est du travail en plus, mais ça m'a surpris de la part du jeu que les bâtiments soient imposés.:D

User avatar
Arrakis
 
Posts: 5453
Joined: 25 Oct 2013, 14:11
Location: Space

Re: éditeur de batiment

Post by Arrakis » 19 Oct 2014, 10:37

Please, use general forum language (english) or I will be forced to remove your thread.

User avatar
Hexterios
 
Posts: 3
Joined: 19 Oct 2014, 09:18

Re: éditeur de batiment

Post by Hexterios » 19 Oct 2014, 11:51

Hello I do not have in my possession the game but I realized from watching videos that the appearance of the buildings was imposed (n I have nothing against their appearance): D. I think they can make their own buildings from A to Z would be cool because none of them look like. example:
-choice shape and size (size limit of course)
-choice appearance outside textures such as the material of the stone facade wood etc ...

I admit it's extra work, but it surprised me from the game that buildings are taxed. :D

User avatar
Hexterios
 
Posts: 3
Joined: 19 Oct 2014, 09:18

Re: building editor

Post by Hexterios » 19 Oct 2014, 12:08

I have change the subject. :good:

Return to Suggestions and Ideas